Рекомендації вчителям,
які працюють з дітьми з особливими потребами
1. Хвалити дитину навіть за незначний успіх.
2. Порівнювати результати дитини тільки з її власними попередніми результатами.
3. Не залякувати дитину опитуванням на наступному уроці.
4. Знижувати кількість зауважень.
5. Використовувати різні модальності під час вивчення нового матеріалу (візуальну, слухову, тактильну).
6. Використовувати вже знайомі матеріали під час вивчення нових.
7. Пам’ятати, що у дитини є ім’я.
8. Поступово залучати дитину до нових завдань.
9. Обговорювати заздалегідь з дітьми як проходитиме контрольна робота.
10 .Вибирати зручний для дитини спосіб перевірки знань (письмову відповідь, відповідь з місця, підготовлену вдома доповідь).
Інклюзивне навчання передбачає відкритість і доступність не тільки для дітей, а й для дорослих. Батьки – важлива ланка в процесі реалізації інклюзивної освіти.
Робота з батьками спрямована на підвищення їх психолого-педагогічної культури, формування потреби в отриманні психолого-педагогічних знань та їх практичне
застосування, бажання використовувати їх у роботі з дитиною, зниження переживань. Просвітницьку роботу з батьками можна організувати, також, у зручній формі інформаційних листів та пам’яток. |