Де вчити уроки? Виконуючи домашнє завдання, школярі проводять за письмовим столом чимало часу І дуже важливо зробити так, щоб робочий простір вашої дитини було правильно організовано, адже від цього залежить не тільки успішність, але й здоров'я учня. БАГАТО батьків вважають за краще розміщувати письмовий стіл поряд з вікном, щоб поверхня столу була добре освітлена. Проте ставити стіл впритул до вікна не варто - відстань не повинна бути менше 25 см. Інакше світло від вікна буде відбиватися від стільниці, а це може зіпсувати зір дитини. Краще розташувати стіл так, щоб світло падало на робочу поверхню зліва. Купуйте дитині спеціальну підставку для підручників. Коли книга лежить на столі, відстань від очей до верхніх і нижніх рядків різне, через це дуже напружуються очі. Відстань від очей дитини до книги повинно бути не менше 30 сантиметрів. Стілець, на якому буде сидіти ваша дитина, обов'язково повинен підходити йому по росту. Посадіть школяра на стілець перед столом. Якщо лікоть опущеної прямої руки нижче столу на 5-6 сантиметрів, школяру буде зручно і комфортно. Слідкуйте за тим, щоб ступні дитини діставали до підлоги. Якщо стілець дуже високий, можна використовувати спеціальну підставку для ніг. Нижня частина спини учня обов'язково повинна притискатися до спинки стільця - це дає необхідну підтримку хребту. Що стосується комп'ютера, який вже міцно увійшов в ужиток сучасних школярів, розмістіть його так, щоб відстань від монітора до очей дитини було не менше 70 см. Якщо розміри вашого письмового столу не дозволяють виконати цю вимогу, варто перенести комп'ютер на окремий столик або купити спеціальний стіл з висувається підставкою для клавіатури. Тоді дитина, працюючи за комп'ютером, знаходитиметься на потрібній відстані від екрану. Якщо дітей двоє, краще мати два невеликих письмових столи, ніж один великий, за володіння яким неминуча постійна боротьба і на якому змішувалися б книги, зошити, підручники. Столи можна поставити обличчям один до одного або впритул. Але і в тому і в іншому випадку краще відгородити робочий простір кожної дитини легкою перегородкою або вузької книжковою полицею. |